REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

BIOMEDSKIN.PL

Ten Regulamin Sklepu Internetowego został przygotowany przez prawników serwisu Prokonsumencki.pl. Sklep Internetowy www.biomedskin.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów. W razie niezgodności regulaminu z przepisami – pierwszeństwo mają przepisy bezwzględnie obowiązujące.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Informacje o Sprzedawcy

    Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.biomedskin.pl prowadzony jest przez Agnieszkę Wyszyńską-Paluch prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą BIOMEDSKIN AGNIESZKA WYSZYŃSKA-PALUCH, wpisaną do CEIDG. Adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Kluczborska 15/1 LU, 31-271 Kraków, NIP 6511519031, REGON 368272035, e-mail: biuro@biomedskin.pl, tel.: 502 604 568.

  2. Zakres zastosowania

    Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie stanowi inaczej.

  3. Dane osobowe

    Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z Regulaminem jest Sprzedawca. Szczegóły (podstawy, cele, okresy, prawa) znajdują się w polityce prywatności dostępnej w serwisie (m.in. cookies i narzędzia analityczne). Korzystanie ze Sklepu i podanie danych jest dobrowolne, z wyjątkami wskazanymi w polityce prywatności (zawarcie umowy, obowiązki ustawowe).

  4. Definicje
    1. AKT O USŁUGACH CYFROWYCH, AKT – rozporządzenie (UE) 2022/2065 z 19.10.2022 r. (Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).
    2. BLOG – usługa elektroniczna umożliwiająca przeglądanie wpisów Usługodawcy.
    3. BOOKSY – zewnętrzny serwis (www.booksy.com/pl-pl) zarządzany przez BOOKSY INTERNATIONAL sp. z o.o., umożliwiający dokonywanie rezerwacji usług Sprzedawcy.
    4. DZIEŃ ROBOCZY – pon.–pt. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
    5. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz do kontaktu ze Sprzedawcą.
    6. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz do utworzenia Konta.
    7. NIELEGALNE TREŚCI – informacje sprzeczne z prawem UE lub prawem państwa członkowskiego zgodnym z prawem UE.
    8. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz do złożenia Zamówienia (koszyk, dostawa, płatność).
    9. KLIENT – osoba fizyczna (także z ograniczoną zdolnością, gdy prawo na to pozwala), osoba prawna lub ułomna osoba prawna – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży.
    10. KODEKS CYWILNY – ustawa z 23.04.1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
    11. KONTO – zbiór zasobów powiązanych z loginem i hasłem Usługobiorcy.
    12. NEWSLETTER – cykliczne treści e-mail o produktach, nowościach i promocjach.
    13. PRODUKT – rzecz ruchoma (także z elementami cyfrowymi), treść cyfrowa lub usługa (w tym cyfrowa), będące przedmiotem Umowy.
    14. REGULAMIN – niniejszy dokument.
    15. REZERWACJA – usługa rezerwacyjna przez Booksy dot. usług wykonywanych w siedzibie Sprzedawcy.
    16. SKLEP INTERNETOWY – serwis www.biomedskin.pl.
    17. SPRZEDAWCA / USŁUGODAWCA – jak w pkt 1.1.
    18. UMOWA SPRZEDAŻY – odpowiednio umowa sprzedaży, dostarczania treści/usług cyfrowych lub świadczenia usług.
    19. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę (niebędąca Produktem).
    20. USŁUGOBIORCA – podmiot korzystający lub zamierzający korzystać z usługi elektronicznej.
    21. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z 30.05.2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
    22. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli zmierzające do zawarcia Umowy.

USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Dostępne usługi: Blog, Konto, Formularz Kontaktowy, Formularz Zamówienia, Newsletter oraz Rezerwacja.
    1. Blog

      Przeglądanie Bloga jest bezpłatne i nie wymaga podawania danych. Aby przestać korzystać – wystarczy zamknąć przeglądarkę.

    2. Konto

      Tworzone poprzez zaznaczenie checkboxa przy Zamówieniu, podanie hasła i wysłanie Zamówienia. Konto jest bezpłatne i bezterminowe. Usunięcie konta: e-mail biuro@biomedskin.pl lub pismo: ul. Kluczborska 15/1 LU, 31-271 Kraków.

    3. Formularz Zamówienia

      Start po dodaniu pierwszego produktu do koszyka. Złożenie Zamówienia: uzupełnienie danych i kliknięcie „Kupuję i płacę”. Wymagane dane: imię i nazwisko/nazwa, adres, telefon, e-mail, produkty, ilości, dostawa, płatność, ew. NIP. Usługa jednorazowa.

    4. Newsletter

      Subskrypcja przez podanie e-mail w polu „Newsletter” i klik „Subskrybuj teraz!”. Bezpłatny i bezterminowy. Rezygnacja: e-mail lub pismo jak wyżej.

    5. Rezerwacja (Booksy)

      Wejście przez przycisk „Zarezerwuj wizytę” – następuje przekierowanie do Booksy i dalsze kroki zgodnie z komunikatami Booksy.

      • Dotyczy usług wykonywanych osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
      • Za działanie Booksy odpowiada operator Booksy – w razie problemów reklamacje w Booksy.
      • Użytkownik działa zgodnie z regulaminem i polityką prywatności Booksy.
  2. Wymagania techniczne

    Urządzenie z Internetem, e-mail, aktualna przeglądarka (Firefox, Opera, Chrome, Safari, Edge), zalecane min. 1024×768, włączone cookies i JavaScript.

  3. Obowiązki Usługobiorcy

    Działanie zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, poszanowanie dóbr osobistych i praw autorskich, podawanie prawdziwych danych, zakaz dostarczania treści bezprawnych (w tym Nielegalnych Treści).

  4. Reklamacje dot. usług elektronicznych

    Tryb – patrz pkt 6 Regulaminu.

WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Umowa jest zawierana po złożeniu Zamówienia przez Formularz Zamówienia (pkt 2.1.3).
  2. Ceny w PLN zawierają podatki. Łączna cena i koszty (w tym dostawa) prezentowane są podczas składania Zamówienia.
  3. Procedura (Formularz Zamówienia)
    1. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca e-mailem potwierdza jego otrzymanie i przyjęcie do realizacji (jest to potwierdzenie zawarcia Umowy). Z chwilą otrzymania tej wiadomości Umowa jest zawarta.
  4. Procedura (e-mail/telefon)
    1. Możliwe jest złożenie Zamówienia przez e-mail lub telefon po uzgodnieniu warunków.
    2. Sprzedawca potwierdza otrzymanie Zamówienia e-mailem oraz przedstawia treść Umowy.
    3. Umowa jest zawarta z chwilą potwierdzenia treści przez Klienta w odpowiedzi e-mail; jednocześnie Zamówienie jest przyjęte do realizacji.
  5. Utrwalenie i udostępnienie Umowy: publikacja Regulaminu oraz e-mail z potwierdzeniem (pkt 3.3.2 / 3.4.2). Treść zabezpieczana w systemie Sprzedawcy.

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. Dostępne sposoby płatności
    1. Płatność przelewem na rachunek Sprzedawcy.
    2. Płatności elektroniczne i kartą przez Przelewy24.pl oraz BLIK (szczegóły: strona Sklepu, przelewy24.pl, blik.com).
      1. Obsługę płatności prowadzą:
        • Przelewy24 (PAYPRO S.A.), ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, KRS 0000347935, kap. zakł. 4 737 100,00 zł, NIP 7792369887, REGON 301345068.
        • BLIK (POLSKI STANDARD PŁATNOŚCI S.A.), ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa, KRS 0001141221, kap. zakł. 151 263 000,00 zł, NIP 5213664494, REGON 147055889.
  2. Terminy płatności
    1. Płatność przelew/online/karta – w ciągu 7 dni od zawarcia Umowy. Dla konsultacji – nie później niż 3 dni przed datą konsultacji.
    2. Usługi wykonywane w siedzibie Sprzedawcy – płatność po wykonaniu usługi (jeśli tak wskazano).

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

  1. Produkty – konsultacje

    Wykonywane zgodnie z opisem produktu, Zamówieniem lub indywidualnymi ustaleniami. W razie niewykonania z przyczyn po stronie Usługodawcy – propozycja innego terminu lub zwrot płatności. Prawa konsumenta nie są ograniczone.

  2. Dostawa na terytorium RP.
  3. Dostawa jest odpłatna, chyba że Umowa stanowi inaczej. Koszty prezentowane w sklepie i przy Zamówieniu.
  4. Odbiór osobisty – bezpłatny.
  5. Sposoby dostawy/odbioru
    1. Przesyłka elektroniczna
      • Przesłanie produktu e-mailem lub udostępnienie linku (URL) do pobrania/odtworzenia.
      • Link działa co najmniej 6 miesięcy. Zalecane pobranie i zapis. Po tym czasie możliwe ponowne udostępnienie na prośbę.
      • Przesyłka elektroniczna jest nieodpłatna.
        • Sprzedawca może prowadzić promocje (np. bezpłatny ebook do produktu). Wówczas koszt „dostawy” ebooka jest wliczany do kosztów dostawy zamówienia – zgodnie z informacjami w Sklepie.
    2. Przesyłka kurierska.
    3. Przesyłka z odbiorem w automacie paczkowym.
    4. Odbiór osobisty: ul. Kluczborska 15/1 LU, 31-271 Kraków:
      • Poniedziałki 14:00–21:00
      • Wtorki 09:00–14:00
      • Środy 10:00–21:00
  6. Termin dostawy (RP)

    Do 7 Dni Roboczych (chyba że wskazano krótszy). Dla wielu produktów – najdłuższy z terminów, nie więcej niż 7 dni. Bieg od: uznania rachunku (przelew/online/karta).

  7. Termin gotowości do odbioru osobistego

    Do 14 Dni Roboczych (chyba że krótszy); informacja o gotowości przekazywana Klientowi. Bieg od: uznania rachunku (przelew/online/karta) lub zawarcia Umowy (gotówka przy odbiorze).

  8. Termin dostawy przesyłką elektroniczną

    Do 2 Dni Roboczych od zaksięgowania płatności.

  9. Darmowa dostawa

    Dla zamówień powyżej 300,00 zł – wyłącznie na adres w RP.

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Procedura wspólna dla wszystkich reklamacji (produkty – rzeczy, konsultacje/usługi, umowy, usługi elektroniczne, działanie sklepu).
  2. Jak złożyć reklamację
  3. Zwrot/odesłanie rzeczy w ramach reklamacji

    Adres: ul. Kluczborska 15/1 LU, 31-271 Kraków.

  4. Co ułatwi rozpatrzenie (zalecenia)

    Opis nieprawidłowości (rodzaj, data), żądanie (doprowadzenie do zgodności/obniżenie ceny/odstąpienie), dane kontaktowe; ewentualne dowody (zdjęcia/dokumenty/produkt). Sprzedawca może poprosić o dodatkowe informacje/dowody.

  5. Zmiana danych kontaktowych podczas sprawy – prosimy o informację.
  6. Termin odpowiedzi Sprzedawcy: niezwłocznie, maksymalnie 14 dni kalendarzowych od otrzymania.
  7. Podstawa odpowiedzialności ustawowej

    Kodeks cywilny, Ustawa o Prawach Konsumenta, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    1. Rzecz ruchoma – zakup do 31.12.2022 r.: rękojmia z k.c. (art. 556–576); wobec nie-konsumentów rękojmia wyłączona (art. 558 §1 k.c.).
    2. Rzecz ruchoma (w tym z elementami cyfrowymi) – umowy od 01.01.2023 r.: odpowiedzialność wg UoPK (art. 43a–43g).
    3. Treści/usługi cyfrowe lub nośnik treści cyfrowej – umowy od 01.01.2023 r. (lub dostarczane po tej dacie): UoPK (art. 43h–43q). Dotyczy także konsultacji będących usługami cyfrowymi.
    4. Kursy/szkolenia niebędące usługami cyfrowymi – art. 734–751 k.c.
    5. Formy rekompensaty dla kursów/szkoleń (przykładowo): zwrot całości/części ceny, rabat, ponowne wykonanie całości/części, inne – do uzgodnienia. Nie ogranicza to uprawnień konsumenta z UoPK.
  8. Gwarancja (jeżeli udzielona) ma charakter dobrowolny i nie ogranicza środków ochrony ustawowej.
  9. Przepisy dot. konsumenta stosuje się także do tzw. „firm na prawach konsumenta” (osoba fizyczna, umowa niezawodowa) – zgodnie z CEIDG.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Metody: mediacja, koncyliacja, arbitraż. Informacje i wyszukiwarka podmiotów: polubowne.uokik.gov.pl.
  2. Punkt kontaktowy przy Prezesie UOKiK: tel. 22 55 60 332 / 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl, adres: pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.
  3. Przykłady: sąd polubowny, wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej, pomoc Rzecznika Konsumentów/organizacji (porady: porady@dlakonsumentow.pl, infolinia 801 440 220).

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Termin i forma

    Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny (z wyjątkami z pkt 8.8). Wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem terminu:

  2. Zwrot rzeczy (jeżeli dotyczy)

    Adres zwrotu: ul. Kluczborska 15/1 LU, 31-271 Kraków.

  3. Wzór formularza odstąpienia – w załączniku do UoPK i w pkt 14 niniejszego Regulaminu (skorzystanie jest dobrowolne).
  4. Początek biegu terminu
    1. Umowa sprzedaży rzeczy – od objęcia w posiadanie (ostatniej rzeczy/partii/części w dostawach wieloetapowych).
    2. Pozostałe umowy – od dnia zawarcia.
  5. Skutek odstąpienia

    Umowę uważa się za niezawartą.

  6. Rzeczy ruchome (w tym z elementami cyfrowymi)
    1. Zwrot płatności przez Sprzedawcę w 14 dni (w tym koszt dostawy najtańszym zwykłym sposobem). Możliwe wstrzymanie zwrotu do czasu otrzymania rzeczy lub dowodu odesłania (jeżeli Sprzedawca nie odbiera sam).
    2. Konsument odsyła rzecz w 14 dni od odstąpienia.
    3. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikłe z korzystania ponad konieczny zakres sprawdzenia.
  7. Treści/usługi cyfrowe
    1. Po odstąpieniu Sprzedawca nie wykorzystuje treści (innych niż dane osobowe) dostarczonych lub wytworzonych przez konsumenta – z wyjątkami określonymi w UoPK; na żądanie udostępnia je do pobrania w rozsądnym terminie i powszechnym formacie. Może zablokować dostęp do usługi/treści cyfrowych.
    2. Konsument zobowiązany jest zaprzestać korzystania i udostępniania treści/usługi cyfrowej.
  8. Koszty po stronie konsumenta
    1. Jeżeli wybrano droższy niż najtańszy zwykły sposób dostawy – zwrot kosztów do wysokości najtańszego.
    2. Bezpośrednie koszty odesłania rzeczy.
    3. W przypadku usługi rozpoczętej na wyraźne żądanie przed upływem terminu – zapłata proporcjonalna za spełnione świadczenie do chwili odstąpienia.
  9. Wyłączenia prawa odstąpienia (wyciąg)

    Między innymi: pełne wykonanie usługi za zgodą i poinformowaniem, wahania rynkowe, rzeczy na zamówienie, szybko psujące się, zapieczętowane higieniczne po otwarciu, rzeczy trwale połączone, napoje alkoholowe z dostawą po 30 dniach, pilne naprawy/konserwacje, zapieczętowane nagrania/programy po otwarciu, prasa (poza prenumeratą), aukcja publiczna, usługi z oznaczonym dniem (zakwaterowanie, przewóz, najem auta, gastronomia, wydarzenia), treści cyfrowe niedostarczane na nośniku po rozpoczęciu świadczenia za zgodą i potwierdzeniem, naprawy na żądanie już w pełni wykonane.

  10. „Firma na prawach konsumenta” – postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się odpowiednio (umowy od 1.01.2021 r.).

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Dotyczy wyłącznie Klientów/Usługobiorców niebędących konsumentami ani „firmami na prawach konsumenta”.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w 14 dni od zawarcia bez podania przyczyn.
  3. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi/braku zgodności – wyłączona.
  4. Termin na odpowiedź na reklamację: 30 dni.
  5. Sprzedawca może ograniczyć sposoby płatności i wymagać przedpłaty.
  6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o usługę elektroniczną natychmiast bez podania przyczyn.
  7. Odpowiedzialność ograniczona do zapłaconej ceny i kosztów dostawy, max 1000 zł; tylko szkody typowe i przewidywalne; brak odpowiedzialności za utracone korzyści i opóźnienia w przewozie.
  8. Właściwość sądu – miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy/Usługodawcy.

ZASADY KORZYSTANIA Z PRODUKTU – TREŚCI I USŁUGI CYFROWE

  1. Zasady domyślne – stosowane, gdy brak indywidualnych warunków (np. licencji producenta).
  2. Prawa do Produktu (w tym autorskie) przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim.
  3. Klient korzysta w zakresie niezbędnym do zwykłego użytku zgodnie z umową/przeznaczeniem i prawem.
  4. Zakres dozwolonego użytku

    Wyłącznie na własne potrzeby (w tym działalność gospodarcza, jeśli umowa nie stanowi inaczej). Bez upoważnień do: udostępniania, komercyjnego wykorzystania, przenoszenia/sublicencji, ingerencji w oprogramowanie/treść (odkodowanie, dekompilacja itp.), z wyjątkiem przypadków przewidzianych prawem lub umową.

  5. Czas korzystania – zgodnie z Umową Sprzedaży.
  6. Dostęp – przez przesłanie treści lub linku (URL) na e-mail wskazany w Zamówieniu.

OPINIE O PRODUKTACH

  1. Możliwość wystawiania i dostępu do opinii zgodnie z niniejszym punktem.
  2. Opinie przez formularz na stronie (lub widget) lub przez indywidualny link wysyłany po zakupie. Możliwość dodania oceny/zdjęcia – jeśli formularz to przewiduje.
  3. Opinia o Produkcie – wyłącznie do faktycznie zakupionych produktów (online lub stacjonarnie) i przez Klienta, który dokonał zakupu. Zakaz fikcyjnych umów. Opinia o Sklepie – dla Klientów Sklepu.
  4. Zakaz wykorzystywania opinii do działań bezprawnych/nieuczciwej konkurencji/naruszeń dóbr, IP; obowiązek zgodności z prawem i dobrymi obyczajami.
  5. Opinie publikowane na stronie Sklepu (np. przy produkcie) lub w zewnętrznym serwisie, z którym współpracuje Sprzedawca.
  6. Dla usług wykonywanych osobiście – możliwe opinie przez Booksy.
  7. Zapewnienie autentyczności opinii
    1. Opinie z formularza w sklepie – weryfikacja: czy autor jest Klientem (a przy opinii o produkcie – czy kupił dany produkt).
    2. Opinie przez link – link otrzymuje wyłącznie Klient, który kupił produkt.
    3. W razie wątpliwości – kontakt z autorem opinii celem potwierdzenia.
  8. Uwagi i odwołania od weryfikacji opinii – jak w procedurze reklamacyjnej (pkt 6).
  9. Brak publikacji i zlecania fałszywych/sponsorowanych opinii; publikowane są opinie pozytywne i negatywne.

NIELEGALNE TREŚCI I INNE TREŚCI NIEZGODNE Z REGULAMINEM

  1. Postanowienia wdrażają wymagania Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) w zakresie Sklepu.
  2. Punkt kontaktowy

    E-mail: biuro@biomedskin.pl – dla organów państw członkowskich, KE, Rady Usług Cyfrowych i odbiorców. Języki: polski i angielski.

  3. Zgłaszanie Nielegalnych Treści (art. 16 DSA)
    1. Zgłoszenia na e-mail: biuro@biomedskin.pl.
    2. Wymogi zgłoszenia: uzasadnienie (dlaczego treść jest nielegalna), dokładny adres URL, dane kontaktowe (z wyjątkami przewidzianymi prawem), oświadczenie o działaniu w dobrej wierze.
    3. Takie zgłoszenie może stanowić podstawę do uzyskania faktycznej wiedzy (art. 6 DSA).
    4. Potwierdzenie otrzymania i informacja o decyzji – bez zbędnej zwłoki (wraz z info o możliwości odwołania).
    5. Rozpatrywanie terminowe, obiektywne, niearbitralne; informacja o automatyzacji – jeżeli wykorzystywana.
  4. Ograniczenia dot. treści użytkowników
    1. Zasady: zgodność z przeznaczeniem i prawem; prawdziwość; zakaz treści bezprawnych (w tym Nielegalnych Treści); zakaz spamu; netykieta (bez wulgaryzmów/obelg); posiadanie praw/licencji do publikowanych materiałów (w tym wizerunku/danych osób trzecich); bezpieczeństwo systemu.
    2. Moderacja treści w dobrej wierze – ręcznie i/lub z użyciem narzędzi automatycznych; możliwe usunięcie/ograniczenie widoczności; informacja o decyzji i odwołaniu (jeśli posiadamy kontakt).
    3. Działania proporcjonalne, z poszanowaniem praw podstawowych (w tym wolności wypowiedzi i pluralizmu mediów).
  5. Skargi i odwołania dot. moderacji

    Możliwe na zasadach jak w pkt 8 (elektronicznie, bezpłatnie). Niezależne od prawa sądowego. Skargi rozpatrywane terminowo, obiektywnie i niearbitralnie. W razie zasadności – decyzja zostaje uchylona/zmieniona.

  6. Rozstrzyganie sporów

    Osoby/podmioty, których dotyczą decyzje, mogą wybrać certyfikowany organ pozasądowy ds. usług cyfrowych.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane są w języku polskim.
  2. Zmiany Regulaminu
    1. Możliwe z ważnych przyczyn (zmiany prawa, płatności/dostaw, obowiązki prawne, zmiany/nowe usługi, przeciwdziałanie zagrożeniom bezpieczeństwa).
    2. Powiadomienie co najmniej 15 dni wcześniej, chyba że prawo lub konieczność bezpieczeństwa wymaga szybszego wdrożenia (wtedy niezwłocznie – z informacją).
    3. Umowy ciągłe: możliwość rozwiązania w okresie powiadomienia; brak rozwiązania = akceptacja zmian po upływie terminu. Umowy nieciągłe – prawa nabyte zachowane (brak wpływu na złożone zamówienia i wykonane umowy).
    4. Jeżeli zmiana wprowadza nowe/podwyższa opłaty – konsument ma prawo odstąpienia.
  3. W sprawach nieuregulowanych – stosuje się prawo polskie (k.c., ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, UoPK i inne właściwe przepisy).

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(Możesz skopiować i uzupełnić poniższy formularz i wysłać go na adres pocztowy lub e-mail Sprzedawcy)

Adresat: BIOMEDSKIN AGNIESZKA WYSZYŃSKA-PALUCH, ul. Kluczborska 15/1 LU, 31-271 Kraków, e-mail: biuro@biomedskin.pl

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego towaru(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

Data zawarcia umowy(*) / odbioru(*): …………………………………….

Imię i nazwisko konsumenta(ów): ……………………………………………………….

Adres konsumenta(ów): …………………………………………………………………….

Podpis konsumenta(ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): ……………………………………………….

Data: …………………………………….

(*) Niepotrzebne skreślić.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu